نمونه سه بعدی سازی بسیار ساده

در تصویر زیر ، یک نمونه سه بعدی سازی بسیار ساده را مشاهده می کنید . این نوع از سه بعدی سازی ، صرفا جهت پیش نمایش پروژه های ساختمانی سه بعدی به کار می رود . یکی از کاربرد های نقشه های سه بعدی این است که ساختمان را به صورت بهتر و ملموس تر به بیننده نمایش می دهد . وقتی شما مدلسازی ها و نقشه های سه بعدی را نگاه می کنید ، نگاه واقعی تر و عینی تری را نسبت به آن ساختمان یا قطعه خواهید داشت .

سه بعدی سازی ، هم در پروژه های ساختمانی و صنعتی واقعی و هم در پروژه های دانشجویی و دانشگاهی کاربرد های زیادی دارد . نمونه ای که در این قسمت ملاحظه می فرمایید ، یک نمونه بسیار ساده و ابتدایی می باشد که معمولا برای انجام و ارائه پروژه های دانشجویی در رشته های عمران و معماری مناسب می باشد . در این رده کاری ، نیاز به پروژه های بسیار پیچیده و حرفه ای نمی باشد . به همین دلیل هزینه و زمان انجام پروژه های ساده نیز به میزان زیادی کاهش پیدا می کند .

زمان رندر گیری و و تهیه خروجی ، یکی از مسائل و چالش های بسیار مهم در صنعت سه بعدی سازی می باشد . هر چه پروژه سنگین تر و دارای اجزا و آیتم های بیشتری باشد ، تهیه خروجی و رندر از نرم افزار سه بعدی ساز ، زمان بیشتری طول خواهد کشید . برای مثال ، در تهیه همین مثال ساده ، که یک کلبه یک طبقه و بسیار ساده را نمایش می دهد ، برای رندر گیری توسط یک کامپیوتر با قدرت پردازش عادی ، حدودا 20 دقیقه زمان مورد نیاز است . هر چه قدرت پردازش و محاسبات کامپیوتر بالاتر باشد ، زمان رندر گیری کمتر خواهد شد .

با کلیک بر روی تصویر زیر می توانید کیفیت بالاتری از این تصویر را مشاهده فرمایید .

نمونه سه بعدی سازی بسیار ساده

نمونه سه بعدی سازی بسیار ساده

دفتر مهندسی بابک در تهران ، آماده ارائه انواع خدمات سه بعدی سازی ساختمانی و صنعتی ، برای پروژه های حرفه ای و غیر حرفه می باشد . جهت انجام پروژه های خود ، با ما تماس بگیرید .

bigtheme