نمونه طراحی سه بعدی نما برای شهرداری

در این تصاویر ، یک نمونه طراحی سه بعدی نما با استفاده از نرم افزار تری دی مکس را مشاهده می کنید که جهت ارائه به شهرداری انجام شده است . کارفرما در ابتدا طرح هایی اولیه را در اختیار داشت که این طرح ها با مشکلاتی همراه بودند . نرده ها و پاگرد ها دارای اشکال بودند و طراحی تابلو ها و سردر ها از طرف سازمان نظام مهندسی و شهرداری با ایراد مواجه شده بود . طرح های قبلی توسط شهرداری برگشت خورده بودند و نیاز به طراحی و سه بعدی سازی مجدد وجود داشت . این پروژه به دفتر مهندسی بابک سپرده شد و با کیفیت بالایی به انجام رسید .

در تصاویری که مشاهده می فرمایید ، مراحل انجام و تکمیل کار نیز مشخص است . در ابتدا نرده ها و راه پله ها به صورت بدون حفاظ کار شده بودند و سپس حفاظ ها به صورت منحنی و مستطیلی کار شده اند . با توجه به این که این ساختمان تابلو خور می باشد ، تنظیم ارتفاع و تعداد تابلو ها و مساحت دقیق هر یک از آن ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که در این پروژه به دقت رعایت شده است . سرانجام پروژه سه بعدی سازی که با نرم افزار 3ds max کار شده بود ، توسط شهرداری تایید شد .

دفتر مهندسی بابک ، خدمات طراحی و اصلاح نما را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب برای افراد و شرکت ها به انجام می رساند . جهت مشاوره رایگان و سفارش پروژه ، با ما تماس بگیرید و سایر مراحل کار را با خیالی آسوده به ما بسپارید .

bigtheme