نمونه سه بعدی سازی کابینت آشپزخانه با 3ds max

در این تصاویر ، یک نمونه سه بعدی سازی و طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه را با استفاده از نرم افزار قدرتمند 3ds max مشاهده می کنید . این طراحی برای یکی از کارگاه های کابینت و دکوراسیون داخلی در شهر اصفهان به انجام رسید . همانطور که در تصاویر مشاهده می فرمایید ، طراحی کف و طراحی سه بعدی نورپردازی نیز در این پروژه به انجام رسیده است . همچنین طراحی چیدمان وسایل و ابزار درون آشپزخانه و جانمایی هر یک از آن ها نیز با دقت بالایی به انجام رسیده است .

دفتر مهندسی بابک ، طراحی سه بعدی کابینت و دکوراسیون داخلی را برای تولید کنندگان ، کارگاه های کابینت سازی و دکوراسیون ، اشخاص ، مشتریان کارگاه ها و… با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسبی به انجام می رساند . فقط کافی است تا کیفیت کار ما و قیمت آن را با دیگران مقایسه کنید تا مشتری دائمی ما شوید !

ما هم اکنون برای کارگاه های مختلف و متعددی در تهران و سایر شهر های ایران مانند اصفهان ، کرج ، شیراز ، مازندران ، قشم ، کیش و…. پروژه های طراحی و سه بعدی سازی را به انجام می رسانیم . اگر شما نیز در زمینه کابینت و دکوراسیون داخلی فعالیت دارید و یا قصد دارید وارد این کار شوید ، می توانید با خاطری آسوده ، از خدمات حرفه ای ما بهره مند شوید . شناخت سلیقه مشتریان نیز یکی از مهارت های ما است !

bigtheme