واسطه گری ، بلای جان پروژه ها و دانشجویان !

واسطه گری ، بلای جان پروژه ها و دانشجویان !

واسطه گری ، بلای جان پروژه ها و دانشجویان !

این روز ها ، تعداد زیادی از دانشجویان ، برای انجام پروژه های دانشجویی و دانشگاهی خود با مشکل مواجه می شوند . عدم تدریس مناسب درس ها در دانشگاه ها و کم بودن دروس عملی و تاکید زیاد بر دروس تئوری ، یکی از دلایلی است که دانشجویان معمولا نمی توانند پروژه های دانشجویی خود را خودشان انجام دهند .

به همین دلیل ، دانشجویان ، برای انجام پروژه های خود ، به دنبال فرد یا افرادی می گردند تا پروژه های دانشجویی خود را به آن ها بسپارند . اما واقعا پروژه های دانشجویی را باید به چه کسی سپرد ؟

اگر گذرتان به میدان انقلاب تهران خورده باشد ، حتما شما هم آگهی ها و تبلیغات بسیار زیادی را بر دیوار ها دیده اید . آگهی ها و تبلیغات رنگارنگ و متعدد که هر ساعت و هر روز و هر شب به دیوار ها چسبانده می شوند . روی آن ها عباراتی مانند این ها نوشته شده است : پروژه ، پایان نامه ، سمینار و…

این آگهی ها مربوط به موسسه هایی هستند که در زمینه پروژه های دانشجویی و پایان نامه فعالیت می کنند . اما دقت کنید ! هیچ کدام از این موسسه ها ، انجام دهنده پروژه شما نیستند . بلکه تمام این موسسه ها ، فقط واسطه هستند و واسطه گری می کنند .

یعنی پروژه دانشجویی را از شما تحویل می گیرند و آن را به شخص دیگری برای انجام می سپارند . واسطه ها ، به قیمت پروژه ها اضافه می کنند و هزینه ها را افزایش می دهند . اگر قیمت و هزینه واقعی انجام پروژه شما مثلا 100 هزار تومان باشد ، این موسسه ها ، قیمت را ممکن است به شما 200 الی 300 هزار تومان و یا حتی بیشتر اعلام کنند .

آن ها بدون اینکه شما متوجه شوید ، پروژه را به شخص انجام دهنده می سپارند و به او همان مبلغ 100 هزار تومان را می دهند . با این روش ، آن ها بدون هیچ زحمتی ، دو برابر مبلغ پروژه یعنی 200 هزار تومان را اضافه از شما می گیرند و در جیب خودشان می گذارند !

حالا انتخاب با شماست . شما باید انتخاب کنید که پروژه یا پایان نامه یا سمینار خود را به این موسسات بدهید و یا این که آن را مستقیما به انجام دهنده اصلی بسپارید .

دفتر مهندسی عمران بابک در تهران ، انجام دهنده واقعی پروژه شما است . تخصص ما عمران و معماری است . ما تمامی پروژه ها را خودمان انجام می دهیم و آن ها را به شخص دیگری نمی سپاریم . تمام کار های ما به صورت بی واسطه در دفتر مهندسی خودمان انجام می شود . به این ترتیب ، هزینه انجام پروژه شما به میزان زیادی کاهش پیدا می کند .

پس پروژه های خود را به واسطه ها و موسسه ها ندهید ! آن ها را مستقیما به انجام دهنده بدهید !

bigtheme